Tipsuri pentru brate tonifiate

Publicat in Sport 14 Mai 2018 135 ori
Google+ WhatsApp
Tipsuri pentru brate tonifiate
Tipsuri pentru brate tonifiate

Vara se apropie cu pasi repezi. Daca nu sunteti inzestrati de la mama natura cu un corp pe placul dumneavoastra, trebuie sa stiti atunci ca rezultatele antrenamentelor care va sunt necesare in acest sens, nu vor aparea peste noapte. Este timpul sa incepeti sa va pregatiti pentru a va arata acele brate tonifiate pentru vara. Antrenamentele consistente si regulate va vor ajuta sa obtineti rezultate, dar asigurati-va ca le faceti corect.

            Daca doriti brate tonifiate care arata minunat in tricouri fara maneci sau la plaja, trebuie sa lucrati toate partile bratului. Includeti exercitii pentru umerii dumneavoastra, pentru biceps si triceps. Puteti utiliza o varietate de greutati libere, aparate, gantere,haltere,benzi, etc. Utilizarea diferitelor metode va ajuta la tonifierea musculaturii in diferite moduri.

            Planificati-va timpul astfel incat sa va lucrati muschii de doua sau trei ori pe saptamana. Puteti sa ii lucrati ca parte a unei rutine intregi, sau cand antrenati partea superioara a corpului. Incepeti cu doua seturi de 10 pana la 15 repetari pentru fiecare exercitiu pe care il alegeti. Puteti adauga un alt set dupa cateva saptamani, daca alegeti.

            Alegeti o greutate care este o provocare. Daca puteti face mai mult de 15 repetari, este prea usor. Daca nu puteti face nici macar 10, atunci este prea greu. Ar trebui sa fie destul de greu sa nu poti face mai mult de 10-15, dar ai intotdeauna o forma buna. Faceti un anumit exercitiu pefiecare grupa de muschi daca prioritatea dumneavoastra sunt bratele.

            Nu neglijati exercitiile de tip cardio daca doriti ca bratele sa nu fie acoperite cu exces de grasime corporala. Asigurati-va ca faceti cardio de cel putin trei ori pe saptamana timp de 20 pana la 30 de minute. Un aparat multifunctional ar fi varianta perfecta deoarece va ajuta la modelarea intregului corp.

            Mancati corect. Beti apa. Este important sa ramaneti hidratat si sa evitati retinerea lichidului. Mancati fructe si legume proaspete, proteine ​​slabe, cereale integrale, impreuna cu grasimi nesaturate sanatoase pentru inima. Cu cat alimentatia dumneavoastra este mai buna, cu atat vor fi mai bune rezultatele dumneavoastra.

            Bicepsii sunt cei mai puternici din toate grupele musculare si fac o curba mare chiar deasupra cotului. Asigurati-va ca pentru a efectua bucle de biceps aveti nevoie de exercitii cu trei pozitii ale mainilor: palmele in sus, palmele in jos, si degetele in lateral. Efectuati 12 repetari in fata si apoi 12 repetari ale fiecarei parti.

            Va puteti tonifia bratele in timp ce stati in trafic! Pur si simplu puneti palmele pe volan si apasati-le spre interior pentru a intari pieptul. Apoi, puneti-va mainile in interiorul volanului si apasati spre exterior pentru a va tonifica spatele. Incercati sa mentineti aceasta poziti timp de 10-20 de secunde si repetati cat de des puteti. Persoana din masina de langa tine nici macar nu va observa.

            Si inotul este de mare ajutor: tineti degetele inchise impreuna si bratele drepte in timp ce impingeti apa pentru a aduce bratele inchise in fata dumneavoastra. Intoarceti degetele in jos si apasati bratele inapoi in pozitia de plecare. Efectuati 15 repetari. Acest exercitiu functioneaza atat pentru piept, cat si pentru spate.

            Varsarea unei barci va poate oferi brate spectaculoase, dar, deoarece majoritatea nu au acces la o barca, simulati acest exercitiu in sala de gimnastica cu o bara. Stati cu bara intre picioare si ridicati doar un capat. Mergeti inapoi pana cand va aflati in mijlocul barii. Intr-o pozitie usor indoita inainte, indoiti-va bratele pentru a aduce bara mai aproape de corpul dumneavoastra si apoi extindeti-o intr-o miscare de inclinare. Efectuati 20 de repetari. Pentru a tonifia mai mult bratul, porniti in aceeasi pozitie si rotiti bara de 10 ori in sensul acelor de ceasornic si apoi de 10 ori in sens contrar acelor de ceasornic, ca si cum ati fi amestecat un vas mare de supa.

Admin.A

www.PH-online.ro a fost înfiintat în 2008, ca prim cotidian online al Prahovei. De atunci, publicatia Ph-online.ro se pozitioneaza pe primul  loc in topul celor mai citite ziare online ale Prahovei, conform Trafic.ro, inregistrand peste 1.000.000 de afisari ale stirilor, in fiecare luna.
Daca ai surprins ceva interesant in localitatea ta, trimite-ne povestea insotita de imagini pe adresa de
Contact:
 mail-office sau mail-office