Vrei sa te apuci de sport? Afla sfaturi utile pentru a face miscare in parc

Publicat in Sanatate & Frumusete 06 Mai 2022 817 ori
Google+ WhatsApp
Vrei sa te apuci de sport? Afla sfaturi utile pentru a face miscare in parc
Vrei sa te apuci de sport? Afla sfaturi utile pentru a face miscare in parc

Miscarea si exercitiile fizice au numeroase beneficii pentru sanatate, atat cea psihica, cat si cea fizica. Sportul te poate ajuta sa reduci simptomele depresiei, anxietatii si ale stresului, dar si sa iti imbunatatesti sanatatea inimii. Avantajele pe care sportul ti le poate aduce sunt numeroase, iar partea buna este ca si aspectul tau fizic va fi unul de invidiat daca alegi sa faci miscare constant. Chiar daca nu esti o fire sportiva, exista o multime de moduri prin care poti incepe sa fii activ/a, iar unul dintre cele mai populare este miscarea in parc. Nu ai nevoie de abonament la sala, antrenor sau de accesorii speciale, iar tipurile de miscare pe care le poti face in parc sunt diverse.

 Descopera sfaturi utile pentru a face miscare in parc

 

 Daca preferi exercitiile de tip cardio, insa nu ai o conditie fizica care sa iti permita sa alergi, atunci poti incepe cu sesiuni de mers alert. Ce implica mersul alert? O pozitie corecta a corpului, cu spatele drept, echipament comod si tot ce trebuie sa faci este sa mergi rapid, intr-un ritm pe care il poti sustine pentru 20-25 de minute. Mai apoi, poti lua o pauza si poti continua cu inca o sesiune de 20-25 de minute sau mai multe sesiuni. Nu uita sa ai mereu apa la tine si sa te imbraci potrivit. Daca iti doresti o incaltaminte sport, dar care sa arate si bine in acelasi timp, poti alege adidasi pentru femei de pe Reverse.ro, unde gasesti o gama larga de produse. 

 

 In cazul in care vrei sa faci exercitii in parc, o optiune buna este sa incepi cu miscari simple, precum fandarile, sariturile, genuflexiunile sau rotirile de trunchi. Alege cateva exercitii de baza pe care sa le combini in circuite. Spre exemplu, un circuit ce antreneaza partea inferioara a corpului poate avea 3 exercitii: fandari, genuflexiuni si alergare pe loc. Incepe cu 10 genuflexiuni, 10 fandari si 30 de secunde de alergare pe loc si mai apoi ia o pauza. Dupa pauza poti repeta acelasi set de exercitii, cu pauza dupa terminarea lui, de cate ori doresti. Nu uita sa te incalzesti corespunzator, sa faci stretching dupa atrenament si sa te asiguri ca poti face efort in cazul in care ai probleme de sanatate.

 

 Miscarea in aer liber poate fi un mod excelent de a iti imbunatati conditia fizica, de a petrece timp in natura, dar si de a reduce stresul. Din fericire, poti face acest lucru fara sa ai nevoie de abonamente, accesorii sau alte lucruri costisitoare. Ai nevoie doar de echipament sport comod si de o ora sau 30 de minute zilnic pentru a le dedica acestei activitati. Poti incepe cu exercitii usoare, urmand ca treptat sa cresti intensitatea, in functie de felul in care corpul tau raspunde la antrenament. Nu uita sa te hranesti corespunzator, sa bei apa si sa nu sari niciodata peste incalzire inainte de exercitii si stretching dupa ce termini.

 

Sursa foto: Pexels.com

 

Admin.A

www.PH-online.ro a fost înfiintat în 2008, ca prim cotidian online al Prahovei. De atunci, publicatia Ph-online.ro se pozitioneaza pe primul  loc in topul celor mai citite ziare online ale Prahovei, conform Trafic.ro, inregistrand peste 1.000.000 de afisari ale stirilor, in fiecare luna.
Daca ai surprins ceva interesant in localitatea ta, trimite-ne povestea insotita de imagini pe adresa de
Contact:
 mail-office 

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.