Cum să renunți la dulciuri în cinci zile

Publicat in Sanatate & Frumusete 10 Ianuarie 2020 560 ori
Google+ WhatsApp
Cum să renunți la dulciuri în cinci zile
Cum să renunți la dulciuri în cinci zile

Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se schimba si mai vrei dulce. In acest fel este stimulata productia de insulina care duce la stocarea depozitelor de grasimi. In plus, consumul de zahar favorizeaza aparitia inflamatiilor.

 

1. Proteine, grasimi, fibre

Toate trei ajuta la crearea si pastrarea senzatiei de satietate. Fiecare masa trebuie sa contina cele trei elemente. Opteaza pentru oua, nuci, avocado, ulei de masline, humus, somon, pui (crescuti fara antibiotice).
2. Legume cu frunze verzi

Inlocuieste painea, pastele si carbohidratii rafinati cu legume cu frunze verzi. Ele se digera treptat, la aproximativ 30 de minute dupa ce le-ai mancat. Incearca salate de napi si rucola, pentru detoxifiere si pentru a scapa de dulciuri.
3. Acrituri
Acritura, in general, iti taie pofta de dulciuri. Poti incerca salata de varza murata sau kimki, o reteta traditionala coreana din legume.

4. Ciocolata negra pura
Elibereaza la fel de multe endorfine, fara aport de zahar. Ciocolata neagra pura inseamna 100% cacao.
5. Bea apa
In acest fel te vei simti plin mai mult timp si nu vei avea chef de “ceva dulce”. In plus, te ajuta si sa reduci din kilogramele in plus.

Admin.I

www.PH-online.ro a fost înfiintat în 2008, ca prim cotidian online al Prahovei. De atunci, publicatia Ph-online.ro se pozitioneaza pe primul  loc in topul celor mai citite ziare online ale Prahovei, conform Trafic.ro, inregistrand peste 1.000.000 de afisari ale stirilor, in fiecare luna.
Daca ai surprins ceva interesant in localitatea ta, trimite-ne povestea insotita de imagini pe adresa de
Contact:
 mail-office sau mail-office