Situație incredibilă la Câmpina. Nicio piscină deschisă în vară
Eveniment

Situație incredibilă la Câmpina. Nicio piscină deschisă în vară

Situație incredibilă la Câmpina, acolo unde în această vară, copiii nu vor avea unde să-și petreacă zilele toride de vară.

 

În acest sezon estival niciuna dintre piscinele descoperite din localitate nu va fi deschisă publicului. Se întâmplă acest lucru pentru că ștrandul aflat în administrarea Casei Tineretului, instituție care aparține de Consiliul Local Câmpina, este în paragină și nu mai poate primi, în starea în care se află, avizele necesare de la instituțiile de control.
Cea de-a doua piscină, cunoscută în localitate drept ștrandul de la Casa de Cultură, aparține acum unei societăți private, care a decis încă din vara anului trecut, să nu o mai deschidă. În momentul de față, la Câmpina mai funcționează un singur ștrand, cel acoperit, dar acesta este are un caracter aparte, didactic, fiind destinat cu precădere cursanților care se inițiază sau fac performanță în înot.

De ce nu se deschide ștrandul de la Casa Tineretului

Faptul că acest ștrand descoperit va rămâne închis în această vară ține doar de lipsa de implicare a administrației locale. Deși în toamna anului trecut un investitor privat a venit cu o idee concretă către Consiliul Local Câmpina căruia i-a propus o asociere în participațiune, cu oferta clară de a investi aici 70.000 de euro, proiectul nu s-a concretizat. Consilierii au considerat că ștrandul administrației locale nu poate fi înstrăinat și nu poate fi transformat într-o oază de lux unde copiii săraci din Câmpina să nu-și poată permite să plătească bilet de intrare, așa că au refuzat oferta. Au fost discuții atunci cum că Primăria și Consiliul Local se pot implica și pot investi fonduri de la bugetul local pentru a igieniza și moderniza plaja și bazinul, doar că totul a rămas la nivel de discuții, subiectul fiind închis încă de la sfârșitul anului trecut. În bugetul local nu este prevăzută nicio sumă pentru reabilitarea Ștrandului Casei Tineretului în acest an. În paragină, cu bălăriile mai înalte decât piscina, cu toalete și dușuri vechi din anii 80, fără o plajă amenajată pentru șezlonguri, fără posibilitatea de a angaja un salvamar sau personal care să se ocupe de administrare, ștrandul va rămâne închis pe o perioadă nedeterminată. Singurii care au de suferit sunt tot copiii săraci din Câmpina, dar nu numai ei, care sunt nevoiți acum să se deplaseze în alte localități, acolo unde funcționează piscine private, pentru a avea parte de câteva ore de distracție în apă.

27 Iunie 2016 268 ori
Curs Expert ACHIZITII PUBLICE, la Ploiesti. Cum poti participa
Eveniment

Curs Expert ACHIZITII PUBLICE, la Ploiesti. Cum poti participa

Expert Business Center impreuna cu Asociatia pentru Initiativa si Dezvoltare Continua va invita sa participati la cursul:

 

Expert Achizitii Publice - Acreditat ANC, Cod COR 214946 - NOUA LEGE a achizitiilor publice 2016! - ALL INCLUSIVE!

Denumire Curs

Durata si Locatie

Pret

Perioada de desfasurare

Curs Expert Achizitii Publice COD COR 214946 acreditat de ANC (C.N.F.P.A) recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei TEMATICA: NOUA LEGE a Achizitiilor Publice 2016

Program: - Sambata 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie -Duminica 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie -Luni si Marti - Proiectul va fi realizat individual de catre fiecare participant in parte si trimis pe e-mail formatorului pt verificare - aprobare Locatie curs: Str. Ionescu Toma, Dr., 27,(Liceul Ucecom Spiru Haret)

Ploiesti, Prahova.

Oferta: 700 lei (taxa redusa de la 800 lei) + 50 lei taxa examinare in cazul in care se doreste Certificatul de Absolvire emis de ANC

9 - 12 Iulie 2016 - Curs
13 Iulie 2016 – Examen in fata comisiei ANC
La solicitarea Beneficiarului, cursul poate fi organizat la sediul acestuia pentru un numar de minim 20 persoane!

Total 750 lei.

Taxa de curs este scutita de TVA cf Art. 292 alin. 1) lit. f) cf Cod Fiscal 2016.

Curs Expert Achizitii Publice - Acreditat ANC, Cod COR 214946

Cele mai importante motive pentru a alege cursul de Expert Achizitii Publice organizat de EBC (Expert Business Center) in parteneriat cu Asociatia pentru Initiativa si Dezvoltare Continua

1) Cursul este de cea mai inalta calitate! Formatorul cu experienta in Ministerul Finantelor Publice – UCVAP (Unitatea de Coordonare si Verificare a Achizitiilor Publice, recent ANAP (Agentia Nationala pentru Achizitii Publice) dar si ca Lector pentru cursul Expert Achizitii publice a mii de cursanti.

3) Cel mai bun pret de pe piata raportat la toate avantajele pe care EBC le ofera cursantilor

4) Cursantii primesc materialele necesare cursului (mape, coli pentru scris, pix, suportul de curs, etc)

5) Pauzele sunt „bine-meritate”, cursantii avand la discretie gustari, racoritoare, masa de pranz, coffee-break-uri

6) Internet wireless in incinta salilor de curs

7) Consultanta in materie de achizitii publice si dupa finalizarea cursurilor, in limita timpului disponibil al formatorilor

8) Discount-uri pentru cursurile ulterioare si pentru grupuri de prieteni, colegi, cunostinte. Posibilitatea de a achita in doua transe, cu conditia ca ambele sa fie platite inainte de inceperea cursului

9) NEGOCIEREA in domeniul Achizitiilor Publice este foarte importanta.

Cursul Expert Achizitii Publice organizat de Expert Business Center cuprinde un modul dedicat negocierii (“deliciul” cursantilor) in cadrul caruia invatati:

- tehnici si strategii de negociere

- gestionarea conflictului dar si a stresului

- trucuri eficiente de negociere si contracararea lor, etc.

10) NOUA LEGE a Achizitiilor Publice 2016

(Proiectul de lege aduce imbunatatiri semnificative legislatiei actuale, promovand cresterea calitatii proiectelor de achizitie publica prin modificarea criteriilor de atribuire, limitarea cresterii necontrolate a bugetelor implicate, reducerea birocratiei, dar si sustinerea inovatiei in dezvoltarea proiectelor publice)

TEMATICA CURS:

• Programul anual al achiziţiilor publice începând cu 2016 • Necesitatea publicării în cadrul SEAP a planurilor anuale de achiziţii publice de către Autorităţile Contractante. Semnăturile electronice; e-Cert, sistemul de informații on-line gratuit; Sistemele dinamice de achiziție; Catalogul electronic; Noul SEAP.

• Dezvoltarea funcţiilor de monitorizare şi supervizare a sistemului de achiziţii publice • Identificarea şi pregătirea procedurilor de atribuire.

• Includerea feedback-ului de la piaţă la definitivarea caietului de sarcini / documentaţiei descriptive; consultările preliminare ale pieţei; reguli de estimare a valorii contractului; încurajarea negocierii în atribuirea contractelor.

• Măsuri de corecţie şi ajustare a preţului / obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică.

• Acte adiţionale şi: documente constatatoare, reluarea competiţiei, modificarea substanţială a contractului, clauzele de variaţie, retragerea unui membru al asocierii contractante, înlocuirea contractantului.

• SEAP; Proceduri de atribuire off-line şi on-line (fonduri publice, fonduri europene): licitaţia deschisă (paşii de parcurs).

• Soluţionarea litigiilor şi căilor de atac: noi modificări legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC.

• Măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; contestarea procedurilor de achiziţie publică în faţa instanţelor; Limitele şi identificarea limitelor în care contestatorul poate valorifica informaţiile noi, obţinute cu prilejul studiului dosarului achiziţiei, în perioada de soluţionare a contestaţiei.

• Regularitatea și calitatea procesului de achiziții publice – Impact preconizat în contextul simplificării controlului ex-ante și ex-post, a îmbunătățirii și extinderii sistemelor de prevenție a conflictelor de interese.

• Întocmirea Formularului de integritate

• Emiterea avertismentului de integritate privind potențiale conflicte de interese în procedura de achiziție publică.

• Riscurile în derularea procedurilor de achiziţii publice (conflictul de interese / criteriile discriminatorii / aplicarea procedurii accelerate / încheierea şi tratamentul actelor adiţionale la contractele de bază).

• Nereguli, prevenire şi chei de verificare; Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit.

• Soluţii privind: evaluările succesive în procedura achiziţiilor publice; analiza practică privind principiile care guvernează achiziţiile publice conform noilor proiecte.

• Abordări practice la problemele privind:

– Parteneriatul pentru inovare – în ce măsură răspunde necesităţilor autorităţilor contractante;

– Posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal;

– Modificarea contractelor aflate în curs de derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii;

– Documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; abordare legală vs. practică;

– Împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile;

– Plata directă a subcontractanţilor; motiv de asigurare eficientă a derulării contractului, în condiţiile asumate de părţi;

– Noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC.

• Reguli de bună pactică; Dezbateri şi răspunsuri la problemele participanţilor.

• Elemente de interes pentru participanţi privind Strategia Naţională în domeniul achiziţiilor publice; proiectul de Lege privind achizițiile sectoriale; proiectul de Lege privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii.

PERIOADA DE ORGANIZARE A CURSULUI:

Conform tabel de mai sus Orarul cursurilor si al examenului:

 Sambata 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie

 Duminica 09:00 – 19:00 – prezenta fizica obligatorie

 Luni si Marti - Proiectul va fi realizat individual de catre fiecare participant in parte si trimis pe e-mail formatorului pt verificare – aprobare + Aprofundarea materiei in vederea sustinerii examenului in fata comisiei ANC, dupa caz, fiind in permanenta in contact direct cu formatorul pentru eventualele intrebari, nelamuriri.

Sustinerea examenului Miercuri, 15 Iunie 2016, dupa orele 18:00, cu acordul cursantilor.

Documente necesare la inscriere:

 Copie diploma studii superioare / master

 Copie CI si certificat de nastere

 Copie Certificat casatorie (daca este cazul)

Competente dobandite in urma participarii la curs:

 Aplicarea corecta a legislatiei in vigoare dpdv al ofertantilor si al autoritatilor contractante;

 Elaborarea strategiei de achizitii publice;

 Principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;

 Intocmirea dosarului de licitatie publica;

 Derularea procedurilor specifice de achizitie publica;

 Gestionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului de achizitii publice;

 Evaluarea ofertelor depuse

 Stabilirea ofertei castigatoare si atribuirea contractului de achizitie publica

 Utilizarea calculatorului – practica pe e-licitatie.ro in SEAP.

Cum ma inscriu si cum platesc? Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament bancar pe baza facturii primite pe e-mail. Pentru mai multe informatii puteti suna la nr de telefon 0737.364.367 sau trimiteti e-mail la adresa office@expertinbusiness.ro.

Ce cuprinde taxa de curs?

 taxa de curs sustinut de formatori cu experienta in Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Fondurilor Europene

Certificat de absolvire acreditat de ANC. Programul este certificat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fosta CNFPA) pentru ocupatia Expert achizitii publice, cod COR 214946. Diploma este utila mai ales în vederea exercitării profesiei de Expert achiziții publice.

 Un supliment Europass la Certificatul profesional.

 Coffee-break-uri, gustari, racoritoare, masa de pranz

 Mape de prezentare cu coli, pixuri, suportul de curs si alte materiale necesare aprofundarii cunostintelor

Cum se va desfasura cursul? Expert Business Center utilizeaza metode moderne de instruire a participantilor la curs bazate pe aplicabilitate in practica. 40-50% din timpul alocat cursului, participantilor li se vor aduce la cunostinta aspectele teoretice, punandu-se accentul pe ultimele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice, aplicații practice avand o pondere de 50-60%. Dintre metodele folosite mentionam: expunerea prezentarii prin videoproiector, discuțiile intre cursanti si intre cursanti si formator, studii de caz, joc de rol, chestionare, accesarea site-ului www.e-licitatie.ro cu dezbateri pe diverse situatii reale, simulari si exerciții. Comunicarea / interactiunea intre participanti si intre participanți si formator reprezinta principalul obiectiv al metodelor de instruire folosite.

Bonus: consultanta gratuita in diverse spete dupa finalizarea cursului

Examenul: Conform programarii ANC:

Proba teoretica: - test grila in vederea evaluarii cunostintelor teoretice Proba practica: - prezentarea proiectului oral

 Comisia de evaluare din ziua examenului va fi una mixta formata din reprezentanți ANC și EBC. Prin prezenta obligatorie a cursantilor si calitatea cursului sustinut de formatori, rata de promovabilitate a participanților la cursurile EBC va fi de 100%. Ulterior finalizarii cursului, certificatul de absolvire însotit de suplimentul descriptiv ce confirma competenț\tele dobandite va putea fi ridicat de la sediul EBC in termen de maxim 30 zile (de regula 2 saptamani). Intre timp, daca este necesar, EBC poate elibera o adeverinta ce atesta faptul ca o persoana anume a urmat cursul. (adeverinta va avea acelasi statut precum certificatul, timp de maxim 30 de zile, subsituind practic certificatul pana la eliberarea acestuia)

FOARTE IMPORTANT! Dupa finalizarea cursului, va stam la dispozitie pentru eventualele nelamuriri, intrebari din practica de zi cu zi!

Cu deosebita stima si consideratie,

Expert Business Center SRL

Telefon 0737.364.367

www.expertinbusiness.ro

ISPH Business Center, Strada Vasile Lascar, Nr 5-7, Etaj 4, Birou 416, Sector 2, Bucuresti

27 Iunie 2016 399 ori
Vezi aici LISTA consilierilor din fiecare Comisie a Primariei Ploiesti
Administratie

Vezi aici LISTA consilierilor din fiecare Comisie a Primariei Ploiesti

Astăzi, în urma ședinței extraordinare a Consiliului Local Ploiești, s-au votat membrii comisiilor de specialitate după cum urmează:

Comisia 1 buget finanţe, control, administrarea domeniului public şi privat, studii, strategii şi prognoze:
1. Dragulea Sanda
2. Andrei Gheorghe
3. Sîrbu Simion Gheorghe
4. Staicu Zoia
5. Palas Paul

Comisia 2 pentru verificarea patrimoniului, servicii către populație, comerț, turism, agricultură, și promovarea operațiunii comerciale:
1. Vîscan Robert Ionuţ
2. Dragulea Sanda
3. Stanciu Marilena
4. Dănescu Ştefan
5. Mateescu Marius
6. Văduva Sorin
7. Hodorog Bogdan

Comisia 3 pentru utilități publie, calitatea vieții și protecția mediului:
1. Sorescu Florina Alina
2. Dănescu Ştefan
3. Constantin Donald Nicolae
4. Neagu Florin
5. Tudor Aurelian

Comisia 4 pentru organizare și dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor publice, circulație rutieră, conservarea monumentelor istorice și de arhitectură:
1. Botez George Sorin
2. Ursu Răzvan
3. Dănescu Ştefan
4. Mateescu Marius
5. Văduva Sorin
6. Bolocan Iulian
7. Tudor Eduard Emilian

Comisia 5 pentru protecţie şi asistență socială
1. Vîscan Robert Ionuţ
2. Stanciu Marilena
3. Dragulea Sanda
4. Constantin Donald Nicolae
5. Enache Cristina Ana Maria
6. Drăgușin Paulica
7. Tudor Eduard Emilian

Comisia 6 pentru învăţământ, sănătate, ştiinţa, cultură, culte, tineret şi sport.
1. Stanciu Marilena
2. Dinu Marius
3. Sorescu Florina Alina
4. Văduva Sorin
5. Băzăvan Larisa

Comisia 7 juridică, ordine publică, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti, petiţii şi reclamaţii
1. Botez George
2. Andrei Gheorghe
3. Alexandri Nicolae
4. Pană George
5. Popa Gheorghe

27 Iunie 2016 515 ori
Ce INCENDII au stins pompierii prahoveni în weekend
Eveniment

Ce INCENDII au stins pompierii prahoveni în weekend

În intervalul 24 – 27 iunie a.c., pompierii militari din cadrul unităţii şi subunităţilor Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Şerban Cantacuzino” al judeţului Prahova au desfăşurat 139 de misiuni, dintre care: 93 misiuni ale echipajelor SMURD pentru acordarea primului ajutor calificat şi asistenţei medicale de urgenţă, 8 intervenţii pentru stingerea unor incendii, 10 accidente rutiere, 12 alte situaţii de urgenţă, 1 misiune salvare animal şi 15 misiuni de verificare în teren a unor obiective cu aglomerări de persoane din raioanele de intervenţie, precum şi de instruire şi educaţie preventivă a populaţiei în domeniul situaţiilor de urgenţă.

 

Echipajele SMURD au intervenit în 93 cazuri de urgenţă medicală. În toate cazurile, paramedicii au acordat primul ajutor medical calificat, persoanele fiind monitorizate şi transportate la Unitatea de Primiri Urgenţe, în vederea acordării îngrijirilor medicale de specialitate.

În perioada menţionată, personalul Inspecţiei de Prevenire a desfăşurat, următoarele activităţi preventive: 16 controale pe linia prevenirii incendiilor, 7 operatori economici şi 9 instituţii, 106 nereguli, 39 au fost înlăturate pe timpul controalelor, fiind aplicate un număr de 96 avertismente şi 9 amenzi cu 12.000 lei.

Totodată, pe timpul controalelor au fost desfăşurate 3 activităţi de informare preventivă, instruire, 20 exerciţii de evacuare şi de intervenţie cu personalul aflat la locul de muncă, cu 831 participanţi.

            Toate subunităţile de intervenţie din cadrul ISU Prahova, odată cu misiunile de recunoaştere, au desfăşurat şi activităţi preventive la obiectivele din raioanele de intervenţie.

       

Vineri, 24 iunie a.c., în jurul orei 08.11, un apelant al numărului unic 112 solicita intervenţia echipajelor specializate pe strada Sondei din municipiul Câmpina, pentru salvarea unei persoane în vârstă de 74 de ani, aflate într-o posibilă situaţie de urgenţă.

            Pompierii militari din cadrul Detaşamentului de Pompieri Câmpina au intervenit pentru a transporta victima imobilizată la pat, ulterior fiind predată unui echipaj SAJ Prahova.

Vineri, în jurul orei 08.36, în urma unui apel primit prin sistemul unic 112, Detaşamentul 1 de Pompieri Ploieşti a fost mobilizat în municipiul Ploieşti, pe strada Deltei, pentru localizarea şi lichidarea unui incendiu izbucnit la un autoturism.

            La sosirea pompierilor militari, flăcările se manifestau la componentele din pvc de la bordul autoturismului.

Forţele de intervenţie au acţionat cu o autospecială de lucru cu apă şi spumă pentru stingerea incendiului, operaţiunea de stingere fiind finalizată în jurul orei 09.00.

            Ca urmare a producerii evenimentului, provocat cel mai probabil din cauza unui scurtcircuit electric, respectiv un cablu electric defect neizolat corespunzător sau cu izolaţia deteriorată ca urmare a unei acţiuni mecanice ori fizice, au ars componentele din pvc ale bordului.

Vineri, în jurul orei 11.51, în urma unui apel primit prin sistemul unic 112, Detaşamentul de Pompieri Sinaia a fost mobilizat în localitatea Azuga, pe strada Ritivoiu, pentru localizarea şi lichidarea unui incendiu izbucnit la o pizzerie.

            La sosirea pompierilor militari, flăcările se manifestau în bucătărie, existând riscul propagării acestora la întregul imobil. Forţele de intervenţie au acţionat cu două autospeciale de lucru cu apă şi spumă pentru stingerea incendiului şi protecţia imobilului, operaţiunea de stingere fiind finalizată în jurul orei 12.20.

            Ca urmare a producerii evenimentului, provocat cel mai probabil din cauza unui coş de fum amplasat ori neprotejat termic faţă de materiale combustibile, au ars 2 mp acoperiş.

 

                                                                            

Tot vineri, 24 iunie a.c., în jurul orei 23.56, un echipaj de pompieri a acţionat pentru degajarea unui copac căzut pe partea carosabilă în comuna Păuleşti.

 

 

Duminică, 26 iunie, în jurul orei 22.20, în urma unui apel primit prin sistemul unic 112, Detaşamentul 2 de Pompieri Ploieşti a fost mobilizat în comuna Olari, pentru localizarea şi lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă particulară.

            La sosirea pompierilor militari, flăcările se manifestau cu violenţă la întreagă locuinţă şi anexele gospodăreşti, existând riscul propagării acestuia la locuinţele învecinate. Forţele de intervenţie au acţionat cu trei autospeciale de lucru cu apă şi spumă pentru stingerea incendiului şi protecţia locuinţelor învecinate, operaţiunea de stingere fiind finalizată în jurul orei 23.55.

Ca urmare a producerii evenimentului, au ars acoperişul anexei construit din lemn cu învelitoare tablă pe o suprafaţă de aproximativ 100 mp şi anexele pe o suprafaţă de aproximativ 20 mp.

Incendiul a izbucnit, cel mai probabil, din cauza unui scurtcircuit electric, respectiv un cablu electric defect neizolat corespunzător sau cu izolaţia deteriorată ca urmare a unei acţiuni mecanice ori fizice.

27 Iunie 2016 105 ori
Pagina 286 din 2523

loading...