Șoc anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca

Publicat in Ştiri Naţionale 22 Februarie 2021 563 ori
Google+ WhatsApp
Șoc anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca
Șoc anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca

O femeie de 46 de ani a suferit un șoc anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca, aceasta fiind una dintre reacțiile post-vaccinare, transmit reprezentanții Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV).

Femeia de 46 de ani a fost vaccinată duminică într-un centru de vaccinare din județul Olt și a dezvoltat o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic.

„Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacţie alergică cu criterii de şoc anafilactic. Menţionăm că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacţii alergice.
Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgenţă îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice. Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgenţă în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din muncipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare", a arătat CNCAV.
CNCAV precizează că în prezent starea femeii este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate.

Admin.A

www.PH-online.ro a fost înfiintat în 2008, ca prim cotidian online al Prahovei. De atunci, publicatia Ph-online.ro se pozitioneaza pe primul  loc in topul celor mai citite ziare online ale Prahovei, conform Trafic.ro, inregistrand peste 1.000.000 de afisari ale stirilor, in fiecare luna.
Daca ai surprins ceva interesant in localitatea ta, trimite-ne povestea insotita de imagini pe adresa de
Contact:
 mail-office 

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.