Anonymous susţine că NASA va face o declaraţie ISTORICĂ privind existenţa vieţii extraterestre

Publicat in Cunoastere 27 Iunie 2017 1095 ori

Reţeaua de hackeri Anonymous susţine că NASA se află pe punctul de a anunţa dovezi privind descoperirea vieţii extraterestre.

Deşi pare o declaraţie puternică, cercetătorii susţin că membrii Anonymous nu deţin dovezi substanţiale prin care să-şi confirme speculaţiile. Anunţul se bazează pe ultima descoperire a telescopului spaţial Kepler în timpul căreia a fost anunţate 219 de noi corpuri cereşti din afara sistemului nostru solar, candidate pentru titlul de planetă, informează Science Alert.

De asemenea, speculaţiile se bazează şi pe declaraţiile lui Thomas Zurbuchen, membru al NASA Science Mission Directorate. ,,Având în vedere activităţile diferite şi misiunile specifice pentru descoperirea dovezilor privind existenţa vieţii extraterestre, ne aflăm pe punctul de a face cea mai importantă descoperire din istorie''.

Deşi declaraţia lui Zurbuchen pare extrem de importantă atunci când este scoasă din context, experţii discutau în cadrul conferinţei de fapt despre dezvoltarea fără precedent a sistemelor de detectare a vieţii extraterestre.

Telescopul spaţial Kepler a fost lansat în 2009 pentru a detecta stele aflate la distanţă şi exoplanetele ce orbitează în jurul lor. Până în prezent, a detectat peste 4.000 de corpuri cereşti candidate la titlul de planete aflate în afara sistemului nostru solar. Printre acestea se numără 30 de planete similare ca mărime cu Pământul localizate în zona cu un mediu ce ar permite dezvoltarea vieţii din apropierea stelelor.